Feb 18, 2015

Work in progress - internship results :)

Hallo iedereen,

Ik zit nu in de 4e week van mijn stage bij Annemieke.
Tot nu toe bevalt mij dit super!
Ik leer heel erg veel en het voldoet precies aan mijn verwachtingen.
Wat dat betreft heb ik het niet beter kunnen treffen als 1e stageplek!
Om een paar momenten op onze dagen te vullen hebben wij besloten om een eigen tas te gaan maken.
De patronen heb ik zelfstandig uit getekend en op stof gelegd en uitgeknipt enzovoort..
Met de goede aanwijzingen, steun en aanmoedigingen van Annemieke is dit het eindresultaat geworden!!
Dit is mijn eerste tas en project die ik zelfstandig uitgewerkt heb en ik ben er super trots op natuurlijk!
Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden en ik hoop nog meer van deze leuke projectjes te starten!

Groetjes,
Willem-jan Dekkers






No comments:

Post a Comment