Jun 8, 2014

Juni actie #etsylokaal en LIVE verkoop!

Een leuk bericht voor al mijn Nederlandse klanten, vrienden, familie en fans :)
Om mijn prodcuten in Nederland te promoten doe ik mee aan EtsyLokaal. Het is natuurlijk geweldig om spullen over de hele wereld te versturen. Maar waarom niet gewoon in Nederland? En waarom niet in Nieuwleusen?Op de fiets!!?? Dus.. hierbij mijn officiƫle bericht en uitnodiging voor de live verkoop.

Etsylokaal
Dus... deze maand doe ik mee aan #Etsylokaal, een gezamenlijke actie van Nederlandse Etsy verkopers. Dat betekent: Gratis verzenden in heel Nederland. Woon je bij mij in de buurt dan kom ik het op de fiets brengen :)
Je kan hier: http://etsylokaal.tumblr.com/ meer informatie vinden over #Etsylokaal.

Hoe werkt het: gebruik de kortingscode ETSYLOKAAL bij het plaatsen van je bestelling voor gratis verzenden. Dit geldt voor zowel mijn Etsy shop als voor mijn eigen webwinkel Westerman Bags
 
En ja, gratis verzenden geldt ook voor de nieuwe XL shopper van vilt en leer:

http://www.westermanbags.com/store/p98/SHOPPER_101_VILT_XL_-_grijs_.html

Open Atelier:
Is het moeilijk kiezen op internet? Kom dan tassen kijken, vilt voelen en leer ruiken in mijn atelier op zaterdagmiddag 21 juni! Ik verkoop dan de nieuwe collectie, samples en items van vorige collecties. Ook kan je grasduinen in restanten vilt, leer en stof!! Meer info volgt.

No comments:

Post a Comment